Saturday, December 26, 2009

Confession Part I

Alin and Nurt,

Hati saya dah terbuka. So saya menunggu untuk sesiapa memupuk nya saja.
And pada " benda yang lama" saya biarkan dia si situ. Mana tau satu hari dia terbuka hati dan memupuk hati ini kembali kerana masalah beliau hanya satu itu sahaja and everything can be trusted mengenai nya.

Tapi kalau fikir macam tamak je saya ni. Tapi saya pun tak pasti yang mana pun.
Tapi kalau tanya hati pada malam hari saya berat memikirkan apa dia buat? dia okie ke?
sihat ke?. On the other hand, dia tu mesti keluar ngan rakan-rakan menghabiskan wang.
Anda tahu saya tengah bercakap mengenai apa dan siapa kan?

xoxo

2 comments:

mokcy dendy said...

haa...
at last...
kite kan da bncg mse jmp pcik kemam tu..
konsep kite adlh cash cool jah...
psl memupuk dan pupuk tu,bnd ade,jalan..
xde,doa je biar ade nnti...
ok?

ara said...

doa? pergh cm glabah jah?

 
Copyright © 2008-2010, Ara786.blogspot.com a.k.a Sarah Nabilla