Thursday, December 3, 2009

November Re-cap

1st week - JPN
Preasure like hell. Hari-hari kena duduk JPN mengahadap orang buat kerja, macam minta simpati untuk kelulusan Advertising & Sales Permit (AP).

2nd week - JPN
Banyak juga obstacles bila dah nak sampai to the end, akhirnya 11/11/09 AP approved and I'm outta here. Hoorey~ Best feeling of the month.
And silly me- Ive forgotten someone's birthda on the 10th. Didn't prepare anything, just a simple birthday song through the phone. Kesian jua tapi saya teramat sibuk

3rd week - Move out
My launching date for Alam Idaman ( that is why la bekerja keras untuk dapatkan AP sebab nak meet the dateline) 18/11/09. And saya perlu keluar dari rumah sunway bawa anak-anak saya. Lost hope, full of tears. Ada yang memahami, ada yang menjauhi, ada yang buat tak reti. Dari situ kita boleh ukur segalanya. At last there's a light at the end of the tunnel. Kikin tumpangkan kami sekeluarga. Thanks sangat u really made my days, weeks, months. . Kami hidup bahagia di Damansara Damai.
Buat 2 trips untuk pindahkan everything.Special thanx to Abe, Kikin, Koklin, and Kobo sebab susah-susah tolong angkat barang ketika saya perlukan sangat-sangat pertolongan.

4th week - Raya Haji week
Take off on the 1st flight to KB on 26/11/09. Tapi koklin,abang, and aqay pulang jumaat on the raya haji's day itself. So, saya amik mereka. Duduk di Kelantan banyak itu ini. Saya tahu keluarga Kelantan lain tak seperti saya, so macam2 la adegan lawan2 cakap dengan pah and makcik suci murni saya. Penatla. Kadang-kadang curi bawa kereta ke Tanah Merah sekejap release sikit semua benda.AHAHAAHAHA....
Pulang KL for the 1st time driving. and driving alone. wah syok nye.
10am - 630pm non stop. (chop berhenti 2x pergi toilet SAHAJA) sebab rasa sangat rugi dah potong-potong kereta takkan nak biar dipotong balik? Jadinya duduk di dalam kereta setin tongkat ali and berasap sehingga mengakibatkan tonsil. Really bad one. Isnin MC and tidur whole day dekat rumah. Bangun tengok TV and pergi KLIA fetch Koklin,Abang and Aqay. Azam Ambil kat Jalan Kuching heading to McD and balik rumah. Tiring November~


xoxo

1 comments:

Mohd Zaimie said...

Busy puffy kn??? Blik mlm tuh pown tgok cam org xbetui da..

 
Copyright © 2008-2010, Ara786.blogspot.com a.k.a Sarah Nabilla