Tuesday, January 19, 2010

Confession Part II

Made up my mind!

Untuk menjaga hati dan perasaan semua orang saya akan cuba
tidak menjerumuskan diri pada any commitment dengan yang itu.. Saya ada banyak komitmen lain lagi yang kadang kala tak ter-commit. opsie!


Saya susah nak commit. is not irresponsibility attitude, I'm free like this.

Saya taknak nanti kalau BFF minta tolong saya tidak boleh berada di tempat kejadian sebab komitment yang saya ada.

Saya taknak nanti kalau BFF ajak ke mana-mana saya tak boleh pergi sebab saya bersam 'commitment' saya.

Saya taknak nanti kalau berhibur dengan rakan saya terpaksa pulang awal sebab saya ada next commitment.

Sigh~

p.s bersyukur sebab saya ade BFF yang kurang mementingkan komitmen yang 'itu'


note: saya sedang berkata-kata mengenai komitmen yang 'itu'.


xoxo

0 comments:

 
Copyright © 2008-2010, Ara786.blogspot.com a.k.a Sarah Nabilla