Thursday, April 1, 2010

Sayu

Remember my last post about resigning? Yes, dah resigned since 22th February with two months notice. My last day of service with this company supposedly is on 22th of April but then due to some reason I write in to HR asking for early released which is my last day will be on 13th of April. After fight for it for a week, siap kena "FUCK OFF" with my superior.. pergh hebatkan beliau.Tak pernah beliau menggunakan kata-kata bangsat sebegitu , tapi mungkin aku orang pertama yang kena. That time terasa penat aku loyal and berkhidmat . Apa kau suruh aku buat menagih simpati kat local authority dulu semua aku buat. Senangnya nak maki aku dengan such a strong word begitu. Berkaca juga mata sebab depan staff yang lain. Tapi biasa la dah rasa bersalah after I've questioned his works before this. After kira tambah tolak darab bahagi only 12 days left and to be exact only 8 working days left only.

Sedih sebenarnya nak tinggalkan semua ni. Kawan-kawan di sini tak kira races and religions semua okie and best. Biasa lah kadang-kadang adalah slack sana sini tapi overall semua okie. Nobody perfect pun kan?












2 comments:

Mohd Zaimie said...

sedih la.. tp ara bleh amik sbg pengalaman bekerja.. setahun lebey... lama tuh~

Doa2 tuk kejayaan tevew..
bleh rehat2kan minda 2minggu diSANA.

TeD said...

beb..sedih la...sape cakap camtu ko bitau kat aku...biar aku kenekan bontot orang tu... ;( gonna miss u so much... kalau boleh, tak nak bagi ko resign pun......

 
Copyright © 2008-2010, Ara786.blogspot.com a.k.a Sarah Nabilla